I. ПРЕДМЕТ И ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
- Настоящите Общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „КОНТЕКСТА КОНСУЛТ“ ЕООД (наричано по-долу „Доставчика“), ЕИК 204698693, със седалище и адрес на управление: гр. Горна Оряховица 5100, ул. Козлодуй № 46, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК и потребителите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, свързани с достъп до предоставянето на услугата – софтуер за управление на ветеринарни клиники “PROGRESS VET”, наричана по-долу Услугата.
- Настоящите Общи условия са задължителни за Доставчика и Потребителите
II. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
- Наименование на Доставчика: „КОНТЕКСТА КОНСУЛТ“ ЕООД
- Седалище и адрес на управление: гр. Горна Оряховица, ул. Козлодуй 46
- ЕИК 204698693
- Email: info@progressvet.bg
- тел: (+359) 883 200 565
- Надзорни органи: Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност – № BG 204698693
III. УСЛУГИ
Доставчикът се задължава да предостави следните Услуги на Ползвателя:
- Услугата „достъп до софтуер за управление на ветеринарни клиники “PROGRESS VET” се състои в създаване на уникален потребителски профил в системата за управление на ветеринарни клиники “PROGRESS VET”, чрез който Ползвателите имат достъп до софтуера през интернет. Функционалността достъпна от Ползвателите се определя в предварително дефинирани параметри в зависимост от избраните от Ползвателя услуги.
- Услугите се предоставят в зависимост от технологичните възможности осигурени от Ползвателя.
- За услугите по ал. 1 Ползвателят се задължава да заплати възнаграждение на Доставчика в размер и при условията, определени в зависимост от избраните от Ползвателя услуги.
- Ползвателят не придобива права на собственост върху софтуера използван за предоставяне на Услугата.
IV. СРОК НА ДОГОВОРА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ДОСТЪП И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ НА ПОЛЗВАТЕЛИТЕ
- Доставчикът и Ползвателите, желаещи да ползват тази Услуга определят срока на договора помежду си с изрично споразумение или посредством съгласяването с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ на Доставчика които имат силата на подписан Договор за предоставяне на услуга, използвайки ценоразписа на Доставчика.
- Договорът при общи условия влиза в сила след 30 дневен тестов период след сключването му, или незабавно, ако Ползвателят изрично е заявил писмено желание договорът да влезе в сила незабавно.
- Ползвателите имат възможност за сключване на договор за услуги с първоначален срок, не по-дълъг от две години. Ползвателите имат възможност да сключат и договор за услуги със срок от една година.
- В 30 дневен срок по т. 1, когато е приложим, Ползвателят има право едностранно да се откаже от ползване на услуги, без да дължи неустойки.
- Отказът от ползване на услуги се извършва в писмена форма, изпратен по предоставения електронен адрес.
V. ЦЕНИ НА УСЛУГИТЕ. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
- Структура на цените:
1.1. Първоначалната цена за инсталация и осигуряване на достъп до Услугата, в случай, че е предвидена в ценоразписа – осигурява достъпа на Ползвателя до Услугата и се заплаща еднократно. При прекратяването на Договора за услуги, независимо от основанието за това, първоначалната цена за инсталация не се възстановява, след като веднъж вече е осигурен достъпът до Услугата.
1.2. Месечна такса (ако е приложима) – предплаща се от Ползвателите на Услугата ежемесечно по ценоразписа на съответната Услуга.
1.3. Годишна такса (ако е приложима) – предплаща се от Ползвателите на Услугата ежегодно по ценоразписа на съответната Услуга. - Заплащане на услугите:
- Плащането може да бъде извършено по банкова сметка на Доставчика, посочена в издадената фактура за дължимите суми. Всички разходи, свързани с начина на плащане са за сметка на Ползвателя.
- Заплащането на услугите се извършва въз основа на месечна или годишна фактура, в зависимост от избраното в ценоразписа, която се издава на името на Ползвателя. При сключване на Договора за услуги Доставчикът уведомява Ползвателя за таксуващия период, за който ще му бъде издавана фактура. Неполучаването на фактура не освобождава Ползвателите от задължението им за плащане на дължимите суми. В случай, че Ползвателя ползва и други услуги въз основа на отделни договори с Доставчика, последният има право да издава обща фактура за тези услуги и за услугите, предоставени въз основа на тези Общи условия.
- Доставчикът предоставя на Ползвателя 10-дневен срок след издаване на фактурата за плащане на посочената в нея сума. Несъблюдаване на срока дава право на Доставчика да прекрати достъпа на Ползвателя до Услугата или да прекрати Договора за услуги.
VI. АКТИВИРАНЕ НА УСЛУГА
- Доставчикът извършва необходимите действия за предоставяне на достъп до Услугата в срок от 10 (десет) дни от датата на подписване на Договора за услуги с Ползвателя при наличие на техническа възможност за предоставяне на съответната Услуга и при осигурен достъп от Ползвателя до адреса за ползване на Услугата.
- С оглед избягване на всякакво съмнение: осигуряването на достъп до и активирането на Услугата зависи от наличието на функционално компютърно и комуникационно оборудване при Ползвателя, разполагащо с Ethernet интерфейс (мрежова карта), както и от наличието на операционна система с инсталирани драйвери и достъп до интернет, позволяващи ползването на Услугата. Минималните параметри на компютърното оборудване са – процесор: Intel i3 4th generation (или подобен), памет: 4GB, монитор с резолюция 1080p, OC: Windows и уеб браузър: Google Chrome или Mozilla Firefox. Минимална скорост на интернет: 30Mbps.
- Първоначалното осигуряване на достъп до Услугата се извършва от специализирани технически екипи (наричани за краткост „Технически екипи“), които са оправомощени от Доставчика да извършват всички дейности, необходими за първоначално осигуряване на достъпа до Услугата.
- Извършването на първоначалното осигуряване на достъп до Услугата се удостоверява с протокол, подписан от представител на Техническия екип и Ползвателя (или негов представител).
- В случай че се установи обективна невъзможност за осигуряване на достъпа до Услугата на адреса, посочен от Ползвателя, подписаният Договор за услуги се прекратява, като платените предварително от Ползвателя суми се възстановяват на ползвателя в срок от 10 (десет) работни дни. Обективната невъзможност за осигуряване на достъп до Услугата във всички случаи може да бъде удостоверена единствено от Техническия екип чрез протокол.
- Ползвателя се задължава на определената при сключване на Договора за услуги, дата и час за първоначално осигуряване на достъп до Услугата да присъства на адреса, посочен в Договора за услуги или да осигури свой представител.
VII. ПРАВА НА ПОЛЗВАТЕЛЯ
- Ползвателя има следните права:
1.1. Ползвателя има право да ползва Услугата в съответствие с изискванията на настоящите Общи условия.
1.2. Да прекратява ползването на услугите по свое желание след подаване на 30 дневно писмено предизвестие по имейл до Доставчика, след заплащането на дължимите неустойки при срочни договори.
1.3. Да поиска възстановяване на прекратените услуги след изплащане на задълженията си към Доставчика.
VIII. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОЛЗВАТЕЛЯ
2. Ползвателя е длъжен:
2.1. Да спазва разпоредбите на настоящите Общи условия.
2.2. Да заплаща всички Услуги, съгласно тези Общи условия.
2.3. Да уведомява Доставчика в случаите, когато Услугата е неналична или с влошено качество.
2.4. Да не използва Услугата с цел извличане на печалба за себе си или за трети лица.
2.5. Да не използва Услугата за неразрешени от Доставчика и действащото законодателство дейности и цели, включително, да не извършва действия с цел нерегламентирано получаване на потребителско име и парола на друг клиент, както и тяхното използване.
2.6. Да уведомява в срок от 14 дни Доставчика за настъпили изменения в идентификационните данни.
IX. ПРАВА НА ДОСТАВЧИКА
- Доставчикът има право:
1.1. Да получава в срок всички дължими от Ползвателя суми за ползването на Услугата и предоставените други услуги.
1.2. За целите на обновяването и поддържането на Услугата временно, за възможно най-кратък срок, да преустановява достъпа на Ползвателя до Услугата.
1.3. Да информира Ползвателя по подходящ начин при нарушаване на някоя от разпоредбите на Общите условия
1.4. Да спира предоставянето на Услугата на Ползвателя в случай, че същият нарушава свои задължения, свързани с ползването и/или заплащането на Услугата, като предоставянето й се възобновява след отстраняване на нарушението, в случай, че нарушението не бъде отстранено Доставчикът има право да прекрати Договора за услуги. Предплатените такси, отнасящи се за периода на спиране на предоставянето на Услугата, не подлежат на възстановяване.
1.5. Да прави промени в технологията на предоставяне на Услугата и да променя обхвата на предоставените услуги.
1.6 На достъп след отправяне на искане до Ползвателя по подходящ начин до помещенията на Ползвателя, в които се ползва Услугата, за целите на отстраняване на възникнали повреди или влошено качество на ползване на Услугата. В случай, че Ползвателя не осигури необходимия достъп след отправено искане от страна на Доставчика, Доставчикът не носи отговорност за неналичието на Услугата или влошеното й качество.
X. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДОСТАВЧИКА
- Доставчикът е длъжен:
1.1. Да осигурява качествена Услуга 24 (двадесет и четири) часа в денонощието, 7 (седем) дни в седмицата, освен в случаите на възникване на обстоятелства от непреодолима сила и в случаите, предвидени в настоящите Общи условия.
1.2. Да осигурява в най-краткия практически възможен срок отстраняване на повреди и неизправности, свързани с предоставянето на Услугата.
1.3. В случай на планирано прекъсване на достъпа до Услугата при извършване на профилактични прегледи и обновления да информира предварително Ползвателите включително и за сроковете на прекъсването на Услугата, по начин който е максимално достъпен. Информирането на Ползвателите се извършва чрез изпращане на предоставената електронна поща.
XI. ПРОДЪЛЖАВАНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА УСЛУГИ И СПИРАНЕ НА ДОСТЪПА ДО УСЛУГАТА
- Сключените договори за Услуга, в които е определен срок на предоставяне на Услугата, могат да бъдат продължени само с изрично писмено съгласие изпратено по имайл на Доставчика относно условията за продължаване. При липса на такова съгласие след изтичане на срока на договора, той се преобразува в безсрочен.
- Действието на Договора за услуги в рамките на първоначалния му срок може да бъде прекратено едностранно от страна на Ползвателя:
2.1. С 1 (едно) месечно писмено предизвестие до Доставчика, след заплащане на всички дължими суми и неустойки за предсрочно прекратяване, освен ако в Договора за услуги не е предвидено друго.
2.2. С 1 (едно) месечно писмено предизвестие до Доставчика при нарушаване на параметрите за качество на Услугата, определени в Договора за услуги, за повече от 5 (пет) пълни последователни дни, в случай че се дължат на обстоятелства, за които Доставчикът отговаря изцяло.
2.3. Без предизвестие, при неспазване на времето за първоначално предоставяне на Услугата, посочено в тези Общи условия или поради причини, за които Доставчика отговаря. - Доставчикът има право по своя преценка едностранно да прекрати Договора за услуги или временно да спре достъпа до Услугата в следните случаи:
3.1. При неизплащане на дължимите суми след изтичане на срока за плащане.
3.2. Когато Ползвателя използва технически средства за ползването на Услугата, които не отговарят на посочените в настоящите Общи условия изисквания, или е използвал или допускал да бъде използвана Услугата за незаконни или неразрешени от тези Общи условия цели.
3.3. Когато Ползвателя е получил или е направил опит да получи от Доставчика или използва Услугата чрез незаконни средства.
3.4. При системно нарушение на настоящите Общи условия от страна на Ползвателя, въпреки изричното му уведомяване от Доставчика. Системно нарушение по смисъла на предходното изречение означава нарушение на задължение по тези Общи условия или по Договора за услуги, допуснато три или повече пъти в продължение на 1 (една) година.
3.5. Когато са налице достатъчно основания да се счита, че Ползвателя използва Услугата с цел реализиране на печалба за себе си и/или за трети лица без изрично писмено съгласие от Доставчика.
3.6. Във всички останали случаи, посочени в тези Общи условия. - Доставчикът има право да прекрати едностранно с 1 (едно) месечно писмено предизвестие Договора за услуги при прекратяване на предоставянето на цялата Услуга или на част от Услугите, включени в обхвата й в съответствие с търговската политика на дружеството.
XII. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
- Споровете между Доставчика и Ползвателя се решават чрез непосредствени преговори между тях. При непостигане на съгласие всяка от страните може да отнесе спора за решаване пред компетентния български съд.
XIII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
- Доставчикът обработва личните данни на Ползвателите съгласно „Политиката за защита на личните данни на „КОНТЕКСТА КОНСУЛТ“ ЕООД“, предоставена на Ползвателите.
XIV. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
- Настоящите Общи условия могат да бъдат изменяни и допълвани по инициатива на Доставчика или друг, предвиден в действащото законодателство ред.
- Общите условия, както и техните изменения и допълнения влизат в сила в 30 дневен срок от датата на предоставянето им на Ползвателите.
- Промените на Общите условия имат действие спрямо всички Ползватели, които към датата на влизане в сила на тези промени имат действащ Договор за услуги с Доставчика, защото са се съгласили с Общите условия.
- В срок до един месец от влизането в сила на изменение на Общите условия, направено по инициатива на Доставчика, всеки Ползвател с действащ Договор за услугата, който не е съгласен с Общите условия, има право да поиска прекратяване на договора си, като изпрати писмено предизвестие на имейла на Доставчика. Ако в посочения срок Ползвателя по действащ Договор за услуги не е заявил писмено, че не приема съответните промени на Общите условия, същите се считат за приети.
XV: ПРИЛОЖИМО ПРАВО
- При прилагането и тълкуването на настоящите Общи условия се прилага българското законодателство.